lördag 7 juni 2014

Parental Guidance

Titel: Parental Guidance
Genre: komedi
Längd: 105 minuter
Regissör: Andy Fickman
Manus: Lisa Addario, Joe Syracuse
Starring: Billy Crystal, Bette Midler, Bailee Madison

Handling:
Artie och Diana går med på att vara barnvakt till sina barnbarn som dom nästan aldrig har träffat när barnens föräldrar behöver åka bort en vecka på jobbresa. Barnen är curlade upp över öronen och har ett robotsystem i huset som fixar allt åt dom. Det blir en kamp för morföräldrarna att ta hand om barnen och försöka anpassa sig till detta nya uppfostringssätt. Allt går självklart inte som planerat.

Vad tycker jag?
En helt vanlig familjekomedi, inte speciellt bra och inte genomrutten, jag har egentligen ingen åsikt om den och vet inte vad jag tycker för jag tycker ingenting, jag såg den flinade ett par gånger men mer än så var det inte blev mest bara trött på alla klassiska misstag alla gör hela tiden och svävade bort i andra tankar ibland.
Ska man se den här filmen då? Ja det kan man göra men det är inte den första familjekomedin jag skulle rekommendera om någon frågade. Knappt sevärd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar